Datum objave: 24. Studeni 2020

USPJEH UDRUGE "ŠIBENSKE PROMENADE" / Njihova predstava "Lipo prije sto" uvrštena na ovogodišnji festival dramskih amatera, kritike su odlične

Diana Ferić
Diana Ferić
Predstavom "Lipo prije sto" kulturna udruga "Šibenska promenada" predstavljat će Šibensko - kninsku županiju na ovogodišnjem jubilarnom Festivali kazališnih amatera koji će se održati od 4. do 19. prosinca  Selektorica tog festivala  dr. sc. Dubravka Crnojević-Carić pogledala je videosnimku te predstave i ne krije svoje oduševljenje.
"Imala sam čast i veselje pogledati predstave koje su putem video snimki prijavljene za ovogodišnji jubilarni Festival hrvatskih kazališnih amatera. Čestitam svima prijavljenima, jer su i u ovako izazovnim trenucima našli načina za bavljenje teatrom te realizacijom predstava. Unutarnji poticaj je, očito, snažan. Ovogodišnje su smotre potvrdile kako kazalište djeluje iscjeljujuće te podupire emotivno i mentalno zdravlje pojedinca i zajednice-komune. „LIPO PRIJE 100“ KU ŠIBENSKE PROMENADE Predstava „Lipo prije 100“ svjedoči o tome kako održavanje baštinskih vrijednosti, pa tako i ljubavi spram vlastite zavičajne autentičnosti, može biti nepretenciozno zamišljeno, a izvedeno na iznimno kvalitetan i nadahnjujući način. Predstava je topla, precizno strukturirana, artistički iznimno dobro izvedena. Označuje je i specifičan pristup ambijentalnom teatru: izvrsno izabrana lokacija na kojoj igraju obogaćena je dijelovima scenografije koju su sami izradili. Riječ je, dakle, o glazbeno-scenskoj formi, koja je zahtjevna, ali – zahvaljujući spremnosti i spretnosti izvođača – predstava odiše lakoćom i spontanošću. Spremnost ekipe pokazuje se upravo u rezultatu: svi su izvođači relaksirani, a istovremeno ekspresivni. Izvedba je visoko kvalitetna i na planu glume. Scenski pokret je odlično uvježban, baš kao i scenski govor. Sve je iznimno dobro artikulirano. Nije lako igrati „sličice iz života“ te pritom paziti na svaki detalj, a osmisliti cjelinu koja ni u jednom elementu ne pokazuje slaba mjesta. Predstava je ovo koju u svim segmentima treba pohvaliti: zanimljiva u svojoj nepretencioznosti, autentičnosti i toplini kojom odiše u svakom trenu izvedbe", kaže ona.

Ta je predstava nastala prema tekstu Šibenčanke Sineve Jurković koja ju je i režirala te osmislila scenografiju i kostime, a u njoj glume amateri Maja Marković, Miljenko Antulov, Dorti Šunjerga, Sonja Bogatinov, Ana Kapović, Jurica Matković, Ana Perić. Lana Meter i Krste Šupe. Premijera je izvedena lani na Dan Grada Šibenika u klaustru crkve svetog Frane, potom u šibenskom kazalištu u humanitarne svrhe u organizaciji  Lions kluba, za pomoć Udruzi Kamenčići te u Oklaju.

Za  potrebe selekcije za Festival dramskih amatera snimili su predstavu prije nekoliko dana u dvorištu jedne zgrade u ulici Nikole Tavelića po jakoj buri.
"Na snimanju smo imali problema jer nam je bura dva puta srušila kulise koje smo sami izradili, ali nismo se dali jer velika nam je čast sudjelovati na Festivali dramskih amatera", kaže Sineva Jurković.

Udruga "Šibenske promenade"   osnovana je u srpnju prošle godine,a svojom predstavom "Lipo prije sto" oduševili su publiku.
Iz kategorije: Kultura