Usluge

FREE PRESS SERVIS

Što je Free press servis (FPS)?
To je mjesto na kojem urednici, novinari tiskanih medija, radija, televizije te informativnih internetskih portala mogu svakodnevno pronaći svježe vijesti, reportaže i intervjue, tekstove, fotografije, audio i video sadržaje, odatle ih slobodno preuzimati te besplatno prenositi i objavljivati na svojim stranicama i u svom programu. To je prvi online servis takvog tipa u Hrvatskoj.

Što još nudi FPS?
Nudi mogućnost direktnog linka prema izvoru informacija, dopunu i proširenje informacija te isporuku ekskluzivnih vijesti i reportaža u pisanom, foto, audio ili video obliku za pojedinačne naručitelje s tim da takva usluga više nije besplatna jer izlazi iz okvira FPS-a.

Zašto je Free press servis – free?
Pošli smo od toga da su novinari danas preopterećeni i da ni kada bi dan trajao 25 sati ne bi mogli pokriti sve događaje i teme za koje bi bilo vrijedno da javnost za njih zna. S druge strane postoje lokalne zajednice, socijalne i druge institucije i udruge, poduzetnici te mala i srednja poduzeća kojima je potreban pristup javnosti ali ne znaju ili ne mogu do njega doći. Naš FPS osmišljen je tako da pomaže i jednima i drugima.

U čemu je „kvaka“?
Nema „kvake“. Smisao FPS-a moguće je izraziti parafrazom mudre poslovice o brdu i Muhamedu: „Ako mediji nemaju vremena doći do zanimljive informacije onda informacija može krenuti u susret medijima!“

U Free press servisu nudimo:

  • besplatno preuzimanje novinarskih vijesti, priča i reportaža u pisanom, audio i video obliku
  • besplatno preuzimanje fotografija te tonskih i video zapisa u komprimiranom ili HD formatu
  • mogućnost ekskluzivne narudžbe vijesti i ostalih novinarskih oblika u pisanom, audio, foto i video obliku
  • mogućnost ekskluzivnog preuzimanja i kupnje fotografija
 

PROIZVODNJA SADRŽAJA WEB STRANICA I NJIHOVO DNEVNO PUNJENJE

Posjedovanje web stranica danas je imperativ vremena. Svatko tko imalo drži do sebe i svojih klijenata, kupaca, partnera i ostalih javnosti ih ima. Za mnoge se, međutim, nameće problem kako te stranice dnevno puniti vijestima i zanimljivostima, kako ih osvježavati, kako putem nje uspješno komunicirati sa svojim ciljanim javnostima, kako postići željenu interakciju. Bez toga je i njihovo postojanje besmisleno, nekad i kontraproduktivno.

Najlakše i najbolje rješenje je posao povjeriti profesionalcima, dakle mOK-u jer zajedno ćemo lako odgovoriti i toj zadaći.

Nudimo Vam i savjete za korištenje socijalnih medija u vašim odnosima s javnostima.

 

ODNOSI S JAVNOŠĆU

USLUGE ODNOSA S JAVNOŠĆU

Tko? mOK (Moć komunikacije ili Power of communicatin)

Što? Odnosi s javnostima su planirani i kontinuirani napori za održavanje i uspostavljanje dobre volje i razumijevanja između organizacije ili pojedinca i njegove okoline. Nisu nešto što se jednostavno događa i rješava već je to dugotrajan proces na kojem se itekako treba raditi. Iznimno su važni za ono što se vrlo teško stiče, a preko noći se može izgubiti – UGLED I REPUTACIJU!

Kako? Upravljanje komunikacijom i odnosi s javnošću u osnovi kojih je umijeće komuniciranja s različitim javnostima, pomislit će te, jednostavan je posao koji se razumije sam po sebi. Bože moj, komuniciramo otkako se rodimo pa valja to svi znamo uspješno raditi! No, upravo u takvom gledanju leži zamka i predrasuda. Uspješno komuniciranje vještina je, koja se mora učiti i vježbati, a s njom se ne rađamo! Od vrtića i osnovne škole uče nas kako ispravno i lijepo pisati i govoriti ali ne i kako uspješno komunicirati sa svojom okolinom, kako prenijeti poruku, kako slušati sugovornika ili kako uvjerljivo nastupiti pred publikom. Naša misija je da vam pružimo upravo takva znanja i vještine.

Zašto? Posjedujemo stručna znanja da Vam pomognemo da u poslovnom životu implementirate strategije i taktike uspješnog komuniciranja s Vašom okolinom. To je najbolji put da sa svim njenim segmentima razvijate odnose uvažavanja i razumijevanja, da na vrijeme možete reagirali na moguće krize i spriječiti ih ili ih uspješno prebrodili kada do njih dođe.

Gdje? U Šibeniku, Splitu, Zadru… ili gdje god nas Vi pozovete.

Bavimo se:

  • izradom i implementacijom komunikacijskih strategija,
  • medijskim treninzima
  • odnosima s medijima (publicitet, izrada press releasea u pisanom, audio i video obliku, pripreme konferencija za novinare)
  • pripremama za javne nastupe
  • online komuniciranjem u lokalnoj samoupravi
  • edukacijom i savjetovanjem na području odnosa s javnošću
  • izradom PR publikacija
  • kriznim komuniciranjem
  • izgradnjom identiteta i imagea gradova
  • organizacijom PR događanja i kampanja
  • ispitivanjem javnog mijenja

Naše specijalnosti su:

ODNOSI S MEDIJIMA 
Novinara se ne trebate bojati niti ih izbjegavati. Sviđa li Vam se oni privatno ili ne s njima morate razvijati odnose razumijevanja i uvažavanja. Davanje izjava za medije i nastupi u javnosti su, kako je netko slikovito kazao, kao skijaški spust bez kacige na glavi. Nemojte sebi priuštiti da u to ulazite nespremni!

ODNOSI S JAVNOŠĆU U MALIM I SREDNJIM TVRTKAMA
Male i srednje tvrtke jednako kao i one velike imaju potrebu njegovati dobre odnosa s javnošću i biti prisutni u medijima. No njima je, zbog niza faktora, to puno teže ostvariti nego onim velikima. Zato, ako ste vlasnik ili menadžer takve tvrtke obratite nam se. Uputiti ćemo Vas kako privući pažnju medija, kupaca vaših proizvoda i klijenata. Nemojte misliti da su odnosi s javnošću luksuz. Oni su često i nasušna potreba. Poslušajte Billa Gatesa, jednog od najbogatijih ljudi na svijetu koji je izjavio: “Da imam samo 10 dolara uložio bih ih u odnose s javnošću”.

MEDIJSKI TRENINZI
Možda Vam je to teško prihvatiti, ali u javnom nastupu je puno važnije kako govorite od onoga što govorite. A svi se govornici u pravilu usredotoče upravo na sadržaj. Krivo!!! Najvažniji je dojam koji ostavljate, a u tome su presudni upravo neverbalna komunikacija te boja glasa i način govorenja. A sve se to može naučiti jer je i u govorništvu talent samo 10 posto, a sve ostalo je stvar treninga.

UNAPRIJEĐENJE KOMUNICIRANJA S GRAĐANIMA U LOKALNOJ ZAJEDNICI
Neposredno izabrani gradonačelnici, načelnici i župani ne bi smjeli u svom svakodnevnom radu zanemarivati poruke i sliku koje o sebi, svojim suradnicima te odlukama i projektima na kojima rade, šalju svojim građanima. Njegovanje odnosa s građanima, kroz dvosmjernu komunikaciju, posebno na internetu, dobri kontakti s medijima ali i osmišljavanje identiteta grada ili općine s kojim će njihovi stanovnici moći poistovjetiti u tom je smislu vrlo važna, ponekad i presudna.

Mi ZNAMO kako će te djelotvorno i uspješno odgovoriti na takve zahtjeve!

ČASOPIS VOLIM ŠIBENIK

 

MOK.hr koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda mok.hr stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se!